Panasztételi űrlap
Vevő:
Vezeték- és keresztnév: |
|
Lakhely: |
|
Cím, amelyre visszaküldhetjük a terméket (csak ha eltér a lakhelytől): |
|
E-mail cím, amelyet a megrendelés során adott meg: |
|
Telefonszám: |
|
Bankszámlaszám (amennyiben a vételárat elektronikus fizetéssel térítenénk vissza): |
A panasztételi űrlapot az info@szigetelesvelunk.hu e-mail címre, vagy a reklamált termékkel együtt az IZOLUJTO/SKLAD, Valaská Belá 524, 972, 28 VALASKÁ BELÁ, Szlovákia (a továbbiakban a raktár címe”) címre küldheti el.
Alternatív megoldásként lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal az info@szigetelesvelunk.hu e-mail címen, ahol megbeszélhetik a következő lépéseket.
PANASZTÉTELI ŰRLAP
Termék azonosítója: |
|
Vásárlás dátuma: |
|
Rendelési szám/vásárlási bizonylat (pl. számla) száma: |
|
A probléma/hiba részletes leírása a saját szavaival: |
|
A probléma/hiba fotódokumentációja (opcionális): |
|
A panaszkezelés kiválasztott módja: Kérjük, vegye figyelembe, hogy Önnek elsősorban a hiba megszüntetéséhez van joga, ha ez a hiba és az Ön helyzete szempontjából ésszerű (termék megjavítása, esetleg a hiányzó rész vagy új termék küldése). Ha például az adásvételi szerződéstől való elállást választja, amelyhez nem minden esetben van joga, megkérhetjük, hogy pótolja a panaszkezelés módját. |
|
Tájékoztatás a vevő számára:
- A vevő azon jogának gyakorlása, hogy a hiba megszüntetését kérje (a termék megjavítása, új termék vagy hiányzó alkatrész küldése), nem okozhat jelentős nehézségeket az eladó számára, és nem lehet ésszerűtlen követelmény a termék értéke és a hiba jelentősége tekintetében.
- A vevőnek joga van szerződéstől való elállást és a vételár visszatérítését vagy engedményt kérni a vételárból, ha a termék hibája az adásvételi szerződés lényeges megszegését jelenti (nem javítjuk ki vagy cseréljük ki a terméket; nem javítjuk ki vagy cseréljük ki a terméket a jogszabályoknak megfelelően; megtagadjuk a hiba elhárítását; a termék a javítás vagy csere ellenére is ugyanolyan hibával rendelkezik; a hiba olyan súlyos, hogy az a vételár azonnali csökkentését vagy a szerződéstől való elállást indokolja; vagy kijelentjük, vagy a körülményekből egyértelműen kitűnik, hogy a hibát nem fogjuk ésszerű időn belül vagy a vevőnek okozott súlyos kellemetlenségek nélkül kijavítani).
- A vételár visszatérítése általában az Ön által használt fizetési módon történik. A vételárat más módon is vissza lehet adni, de csak akkor, ha Ön ebbe beleegyezik, és ez nem okoz további költségeket.
Dátum: |
Vevő aláírása: |
A vállalkozó tölti ki:
Vállalkozó:
AVASTO s.r.o.,
Azonosító szám: 51 006 944
Adószám:SK2120561025
székhely: 84 Pavčina Lehota, 031 01, Szlovákia
A panasz beérkezésének dátuma: |
|
A feldolgozásra felhatalmazott személy: |
|
Eladó nyilatkozata: |
|
A panasz feldolgozásának dátuma és aláírás: |