Panasztételi űrlap

Vevő:

 

Vezeték- és keresztnév: 

Lakhely:

Cím, amelyre visszaküldhetjük a terméket (csak ha eltér a lakhelytől):

E-mail cím, amelyet a megrendelés során adott meg:

Telefonszám:

Bankszámlaszám (amennyiben a vételárat elektronikus fizetéssel térítenénk vissza):

 

A panasztételi űrlapot az info@szigetelesvelunk.hu e-mail címre, vagy a reklamált termékkel együtt az IZOLUJTO/SKLAD, Valaská Belá 524, 972, 28 VALASKÁ BELÁ, Szlovákia (a továbbiakban a raktár címe”) címre küldheti el. 

 

Alternatív megoldásként lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal  az info@szigetelesvelunk.hu e-mail címen, ahol megbeszélhetik a következő lépéseket. 



PANASZTÉTELI ŰRLAP

 

Termék azonosítója:



Vásárlás dátuma:

Rendelési szám/vásárlási bizonylat (pl. számla) száma:

A probléma/hiba részletes leírása a saját szavaival:









A probléma/hiba fotódokumentációja (opcionális):



A panaszkezelés kiválasztott módja: 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy Önnek elsősorban a hiba megszüntetéséhez van joga, ha ez a hiba és az Ön helyzete szempontjából ésszerű (termék megjavítása, esetleg a hiányzó rész vagy új termék küldése). Ha például az adásvételi szerződéstől való elállást választja, amelyhez nem minden esetben van joga, megkérhetjük, hogy pótolja a panaszkezelés módját.

  • termék megjavítása;
  • új tétel/hiányzó alkatrész küldése
  • kedvezmény a vételárból; vagy
  • a szerződéstől való elállás és a vételár visszatérítése

 

Tájékoztatás a vevő számára: 

  • A vevő azon jogának gyakorlása, hogy a hiba megszüntetését kérje (a termék megjavítása, új termék vagy hiányzó alkatrész küldése), nem okozhat jelentős nehézségeket az eladó számára, és nem lehet ésszerűtlen követelmény a termék értéke és a hiba jelentősége tekintetében.
  • A vevőnek joga van szerződéstől való elállást és a vételár visszatérítését vagy engedményt kérni a vételárból, ha a termék hibája az adásvételi szerződés lényeges megszegését jelenti (nem javítjuk ki vagy cseréljük ki a terméket; nem javítjuk ki vagy cseréljük ki a terméket a jogszabályoknak megfelelően; megtagadjuk a hiba elhárítását; a termék a javítás vagy csere ellenére is ugyanolyan hibával rendelkezik; a hiba olyan súlyos, hogy az a vételár azonnali csökkentését vagy a szerződéstől való elállást indokolja; vagy kijelentjük, vagy a körülményekből egyértelműen kitűnik, hogy a hibát nem fogjuk ésszerű időn belül vagy a vevőnek okozott súlyos kellemetlenségek nélkül kijavítani).
  • A vételár visszatérítése általában az Ön által használt fizetési módon történik. A vételárat más módon is vissza lehet adni, de csak akkor, ha Ön ebbe beleegyezik, és ez nem okoz további költségeket.



Dátum:

Vevő aláírása:



A vállalkozó tölti ki:

Vállalkozó:

szigetelesvelunk.hu

AVASTO s.r.o.

Azonosító szám: 51 006 944

Adószám:SK2120561025

székhely: 84 Pavčina Lehota, 031 01, Szlovákia 

 

A panasz beérkezésének dátuma:

A feldolgozásra felhatalmazott személy:

Eladó nyilatkozata:





A panasz feldolgozásának dátuma és aláírás:

 panaszteteli urlap